Skip to content
UFB versterkt haar online fondsenwerving dankzij de fondsen van de Nationale Loterij!

“Zo’n belangrijke steun, zoals deze die we krijgen van de Nationale Loterij, is cruciaal voor ons om onze fondsenwervingsmissie voort te zetten en de mensen in nood te helpen door projecten van liefdadigheidsverenigingen in België te financieren”,vertelt Catherine Tricot, UFB’s Executive Director.

Meer dan ooit moet UFB nieuwe partners/donors aantrekken en meer geld inzamelen. Daarom is het toevoegen van nieuwe functies aan ons platform onontbeerlijk, zoals: online donaties via beveiligde betaling en de ontwikkeling van een professionele online webshopmet producten van onze partners.

We kunnen nu de communicatie met debedrijven verhogen dankzij de ontwikkeling van ons nieuw en vereenvoudigde “matchmaker platform” dat hen toelaat goede doelen zoals UFBte steunen en in een paar clicks een eigen fondsenwervingscampagnes voor medewerkers te ontwikkelen.

Door gebruik te maken van ons nieuwtool, kan elk bedrijf nu gemakkelijk gebruiksvriendelijke beveiligde in-house campagne pagina’s implementeren om geld in te zamelen van hun medewerkers, video’s en getuigenissen toe te voegen en zo hun CSR-campagnes op een vereenvoudigde manier te beheren.

Mettertijd zal de tool evolueren naar een nog sterkere crowdfunding tool om de hedendaagse digitale uitdagingen te ondersteunen en geld in te zamelen van onze donors.

Dankzij de Belgische Nationale Loterij hebben we de digitale transformatie-boost ingezet om verder te blijven functioneren, meer traffic te genereren en zo meer fondsen en inkomsten te genereren om uitsluiting tegen te gaan voor meer sociale integratie.

 

Dernières actualités